12 Eylül 2014 Cuma

Feyyaz Kurtulus

imhatimi.org Online !

Selamun Aleyküm imhatimi.org online yazdık yazmasınada bir çoğunuz imhatimi ne lan diyordur. Size imhatiminden bahsedeyim imhatimi.org 2005 te hack kavramının yeni patladığı yıllarda açılan illegal bir hack forumuydu yıllara direndi bir çok saldırılarda bulundu bir çok kişinin canını yaktı belki ama oradaki dostlukla ve muhabbet herşeyin önünde kaldı her zaman, hiç bir forumda rastlamadığım arkadaşlık ve muhabbet orda herzaman vardı ve bu diğer bu tipteki sitelerden imhatimini ayıran en önemli etken benim için...

İmhatimine ben ilk 2007 de By.CeFFo olarak kaydolduğumda hack konusunda pek bişey bilmiyordum Sanaldaki en iyi dostlarım Mustafa ve Hasan kardeşiminde orda olması beni oraya bağladı bir yönden Mustafa ve Hasan kardeşimle bir çok şey yaptık imhatiminde çokta eğlendik imhatimi ile aramız bazı sebeplerden dolayı bir süreliğine açılsada sonradan çocukça sebepler olduğunu anladığımızdan unuttuk gitti sonra nıckımı PiRATEHUNTER olarak değiştirdim ve bu hack dalındaki kimliğim oldu imhatiminde gerek yöneticilik olsun gerek grafik konusunda katılımcı olmaya çalıştım Grafik konusundada kendimi en çok geliştirdiğim yerdir imhatimi dir...

Şu an imhatimi.org yeniden online ama içeriği ve görüntüsü eskiye nazaran çok değişti siyah temanın yerini su anki beyaz agırlıklı tema aldı ve içerik hack forumundan çok bilişim webtasarım ön plana çıkıyor imhatimi.org bu kez gerçekten çok profesyonel imhatimi ekibine başarılar diliyorum...

Feyyaz Kurtulus

Yazar: Feyyaz Kurtulus -

2005'ten bu yana süren sanal alem serüveninde edindiği bilgi ve tecrübeleri paylaşan sıradan bir bilgisayar kullanıcısı...

Emailini Kaydet :

6 yorum

yorum yap
İpek
Admin
12/30/2014 delete

Facebook hacklemeyi ögrenebilirmiyiz burdan .D

Yanıtla
avatar
Ferdi
Admin
12/30/2014 delete

bakalım hele

Yanıtla
avatar
Unknown
Admin
12/31/2014 delete

Imhatimi ailedir candır kandır değer bilelim , makalen için teşekkürler Feyyaz eline sağlık..

Yanıtla
avatar
Adsız
Admin
1/24/2016 delete

google da ne ararken nereye geldim. imhatimi.org girim baktım Mec ve baD halen ordalar valla helal olsun

Yanıtla
avatar

Yorum yapmak istermisin?