12 Eylül 2014 Cuma

Feyyaz Kurtulus

Esaretin bedeli Full hd izle

Aslında çok film izleyen biri değilim ama böyle filmlerede hayır diyemiyorum Esaretin Bedeli filmini bir ramazana günü evdeydim ve iftara kadar kardeşimle film izleyelim dedik hiç bir fikrimiz yoktu ve bizde google'da dünyanın en güzel 50 filmi yazdık ve o zamanlar hangi site olduğunuda hatırlamadığım bir sitede Esaretin Bedeli 1.sıradaydı bizde Esaretin Bedelini izlemeye karar verdik...

Esaretin Bedeli filminin senaryosunu Frank Darabont yazdı başröllerinde ise Tim Robbins ve Morgan Freeman oynadı. Esaretin Bedeli 1994 Amerikan yapımı bir filmdir (ne yazikki ben 2010da izleyebildim)...

Size kısaca Esaretin Bedeli'ni anlatayım;
Esaretin Bedeli Andy Dufresne adlı bankacı karısını ve sevgilisini öldürdüğü iddaasıyla 20 yıl hapis yatar cezaevindeki müdürünün para aklamasına yardımcı olan Dufresne gardiyanlar tarafından korunur ve olaylar başlar size fazlada anlatmak istemiyorum zevki kaçmasın...

Kısacası Esaretin Bedeli gerçekten izlenmesi gereken bir çok ödül almış bir film kesinlikle tavsiye ediyorum.

Esaretin Bedeli Full Hd izle;

Feyyaz Kurtulus

Yazar: Feyyaz Kurtulus -

2005'ten bu yana süren sanal alem serüveninde edindiği bilgi ve tecrübeleri paylaşan sıradan bir bilgisayar kullanıcısı...

Emailini Kaydet :

Yorum yapmak istermisin?